بحث کردن
باور به هر چیزی از آن یک اتفاق می سازد ...

نه با کسی بحث کن
نه از کسی انتقاد کن
هرکی هرچی گفت بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن
آدمها عقیده ات را که می پرسند نظرت را نمی خواهند
می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی
بحث کردن با آدمها بی فایده است
+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 18:6 توسط a,h
|
خدایا …!