زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ ...

 گاه با یک دل تنگ ،

گاه باید رویید در پس این باران ،

 گاه باید خندید بر غمی بی پایان ...

هیچوقت نگو رسیدم  ته خط ، 
اگرم احساس کردی رسیدی
ته خط باز یادت بیار که معلم کلاس اولت میگفت : 
نقطه سر خط ...