زندگی باید کرد
زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ ...
گاه با یک دل تنگ ،
گاه باید رویید در پس این باران ،
گاه باید
خندید بر غمی بی پایان ...
هیچوقت نگو رسیدم ته
خط ،
اگرم احساس کردی رسیدی ته خط باز یادت بیار که معلم کلاس اولت میگفت :
نقطه سر خط ...
+ نوشته شده در پنجشنبه یازدهم مهر ۱۳۹۲ ساعت 20:46 توسط a,h
|
خدایا …!