دکمه لق
دوست داشتن ...
هیچوقت "زورکی نبوده و نیست"
نمیتوانی با مهربانیات کسیرا مدیونِ
خودت کنی که دوستت داشته باشد ...
اصلا نمیتوانی کسیرا مجبور کنی تپش قلبش
را با حرارت دست های تو تنظیم کند ....
کـه در شلوغیِ شهر یک باره "به یادت بیفتد" و
دلش قنج برود!
دکمه لق پیراهنی که با چنگ و دندان میایستد ...
.
.
.
نباش !
+ نوشته شده در پنجشنبه نهم مرداد ۱۳۹۹ ساعت 18:53 توسط a,h
|

خدایا …!